Again, again ja taas again
Tuli tuosta otsikon kaksikielisyydestä mieleen vanha kunnon "Rock me Amadeus" ja artisti Falco silloin joskus 90-luvulla, joka biiseissään sekoitteli kahta kieltä...
Mutta oli tälle aamulle mielessä taas yksi ammattiminään liittyvä peruskirjoitus eli printtimainonnan ja yleisestikin mainonnan perusteista yksi asia:
Syitä on monia ja siihen liittyvät niin monet asiat, että niitä ei kannata edes yrittää yleisellä tasolla lähteä läpikäymään mutta se on satavarmaa, että mikäli haluat saada asiakkaita ja ostajia printtimainonnalla- sinun pitää tehdä se kampanjalla, muuten et oikeasti saa tuloksia.
Kampanja tarkoittaa parhaimmillaan sitä että käytät eri mainostustapoja tuodaksesi itsesi ja tuotteesi tutuksi potentiaalisille ostajille - pienelle liikkeelle hyvät tavat ovat:
Mutta oli tälle aamulle mielessä taas yksi ammattiminään liittyvä peruskirjoitus eli printtimainonnan ja yleisestikin mainonnan perusteista yksi asia:
TOISTO TOISTO TOISTO
Ei turhaan sanota, että toimiva mainonta edellyttää toistoa. Se vain on niin, että potentiaalisten asiakkaiden mielessä on muitakin ajatuksia kuin teiltä ostaminen ja vielä ostosvaiheessakin ostajalle on useasti monta vaihtoehtoa - miksi sitten ostaja päätyy johonkin tiettyyn tuotteeseen?Syitä on monia ja siihen liittyvät niin monet asiat, että niitä ei kannata edes yrittää yleisellä tasolla lähteä läpikäymään mutta se on satavarmaa, että mikäli haluat saada asiakkaita ja ostajia printtimainonnalla- sinun pitää tehdä se kampanjalla, muuten et oikeasti saa tuloksia.
Kampanja tarkoittaa parhaimmillaan sitä että käytät eri mainostustapoja tuodaksesi itsesi ja tuotteesi tutuksi potentiaalisille ostajille - pienelle liikkeelle hyvät tavat ovat:
- liikemainonta
- julisteet
- flyerit
- pieni kampanja lehdessä - iso koko ei välttämättä tuo onnea
- nettisivut
Kommentit
Lähetä kommentti
Kommentoi kirjoitusta - ehkä me kehitymme sitä kautta.