Voit aktiivisesti lähestyä asiakkaitasi
Olen nyt tehnyt markkinointia yli 20 vuotta ja suomalainen "yrittäjä" on todella yrittäjä, ei menestyjä, tuntu pikemminkin siltä että yllättävän moni suomalainen yrittäjä häpeää onnistua, menestyä ja tehdä rahaa - ihan kuin se olisi joku "synti".
Tämän vuoksi myös markkinointi koetaan välttämättömäksi pahaksi ja sitä tehdään vain jos mikään muu ei enää auta - miksi muuten niin moni yrittäjä suhtautuu asiakastiedon keruuseen niin negatiivisesti.
Yrittäjästä menestyjäksi
Olen kuullut monen yrittäjän myös ihmettelevän miksi niitä asiakastietoja pitää kerätä, ja mitä minä niille asiakkaille oikein kertoisin ja koska siihen oikein aikaa riittää, kun pitää tehdä oikeita töitäkin !!!!
Asiakkuus
Asiakkuus ei ole vain sitä että joku myy ja toinen ostaa - se oli sitä silloin joskus mutta nykyään ostaja haluaa paljon enemmän kuin sen ostetun tuotteet tai palvelun, monessa tapauksessa ostamiseen itseensä liittyy jo paljon sosiaalisia kuvioita, ajatusmaailmoja, ideologiaa, yksinkertaisesti tunteita. Asiakassuhde alkaa jo kauan ennenkuin ostaja ja myyjä kohtaavat...
Asiakkuuden huolehtiminen
Monet puhuvat asiakkuuden hallinnasta mutta minä puhun mieluummin asiakkuuden huolehtimisesta, emme pysty hallitsemaan asiakkaitamme mutta voimme huolehtia, että he tietävät keitä me olemme, mitä me teemme ja miksi sen teemme - sitä sanotaan asiakasmarkkinoinniksi, huolehtimiseksi - ja sitä huolestuttavan harva suomalainen pikkuyritys tekee.
Se ei ole kallista.
Se ei ole aikaa vievää.
Jos et tee sitä, asiakas lopulta ostaa muualta.
Menesty
Toivoisin mahdollisimman monen yrittäjän haluavan menestyjäksi ja siksi kiinnittävän enemmän huomiota asiakkaisiinsa - asiakkaat kyllä mielellään lukevat uutisia yrityksestä, uusista henkilöistä, tuotteista ja niistä tarjouksista! KERRO HYVÄ IHMINEN asiakkaillesi mitä sinulle tapahtuu!
Jos sinusta tuntuu, että et osaa, sinulla ei ole aikaa tai että kertominen olisi kallista - ota yhteyttä minuun ja todistan sinulle toisin!
Tämän vuoksi myös markkinointi koetaan välttämättömäksi pahaksi ja sitä tehdään vain jos mikään muu ei enää auta - miksi muuten niin moni yrittäjä suhtautuu asiakastiedon keruuseen niin negatiivisesti.
Yrittäjästä menestyjäksi
Olen kuullut monen yrittäjän myös ihmettelevän miksi niitä asiakastietoja pitää kerätä, ja mitä minä niille asiakkaille oikein kertoisin ja koska siihen oikein aikaa riittää, kun pitää tehdä oikeita töitäkin !!!!
Asiakkuus
Asiakkuus ei ole vain sitä että joku myy ja toinen ostaa - se oli sitä silloin joskus mutta nykyään ostaja haluaa paljon enemmän kuin sen ostetun tuotteet tai palvelun, monessa tapauksessa ostamiseen itseensä liittyy jo paljon sosiaalisia kuvioita, ajatusmaailmoja, ideologiaa, yksinkertaisesti tunteita. Asiakassuhde alkaa jo kauan ennenkuin ostaja ja myyjä kohtaavat...
Asiakkuuden huolehtiminen
Monet puhuvat asiakkuuden hallinnasta mutta minä puhun mieluummin asiakkuuden huolehtimisesta, emme pysty hallitsemaan asiakkaitamme mutta voimme huolehtia, että he tietävät keitä me olemme, mitä me teemme ja miksi sen teemme - sitä sanotaan asiakasmarkkinoinniksi, huolehtimiseksi - ja sitä huolestuttavan harva suomalainen pikkuyritys tekee.
Se ei ole kallista.
Se ei ole aikaa vievää.
Jos et tee sitä, asiakas lopulta ostaa muualta.
Menesty
Toivoisin mahdollisimman monen yrittäjän haluavan menestyjäksi ja siksi kiinnittävän enemmän huomiota asiakkaisiinsa - asiakkaat kyllä mielellään lukevat uutisia yrityksestä, uusista henkilöistä, tuotteista ja niistä tarjouksista! KERRO HYVÄ IHMINEN asiakkaillesi mitä sinulle tapahtuu!
Jos sinusta tuntuu, että et osaa, sinulla ei ole aikaa tai että kertominen olisi kallista - ota yhteyttä minuun ja todistan sinulle toisin!
Kommentit
Lähetä kommentti
Kommentoi kirjoitusta - ehkä me kehitymme sitä kautta.