Yrittäjän/pienyrityksen markkinoinnista

Kuinka paljon pitäisi käyttää euroja markkinointiin?
Pitäisikö mainostaa massoille vai hakea tarkkuusosumia?
Miten muodostaa itselleen toimiva ja aktiivinen verkosto?

Kysymyksiä, joita jokaisen yrittäjän tulisi miettiä mutta päivittäinen todellisuus iskee kuin miljoona volttia (vanha korkeajännityksen motto) eikä aikaa riitä työnteon ohella miettiä markkinointia ja mainontaa - vaikka sen avulla helpostikin saisi tulosta.

Mitä yrittäjä haluaa toiminnaltaan? Tyydytystä omasta osaamisestaan, rahaa elämiseen, rahaa rikastumiseen? Nämä ovat perimmäisiä kysymyksiä, joiden parissa jokainen yrittäjä viettää hetken tai toisenkin jossain vaiheessa ja ne ratkaisevat myös tarpeen markkinoida, koska markkinoillilla voidaan aikaansaada yrittäjän perustavoitteen mukaiset tulokset vain jos yrittäjä itse todella tietää tahtotilansa...

Oletko mielestäni oikealla polulla, ja onko tilanne sellainen että itselläsi ei ole aikaa? No, minulla on sielä sattumoisin vähän aikaa joka viikkoa antaa/myydä osaamiseni sinunkin palvelukseesi - ota yhteyttä suoraan kotisivujeni kautta ja katsotaan kuinka voin auttaa sinua! Tällä blogilla ja tämän alla kommentit ovat vapaita ja vastaan tätäkin kautta anonyymeihinkin kysymyksiin!

Kommentit

Suositut tekstit