Sisältötuotantoa 2.0
Tein tavallaan ensimmäiset sisältötuotantoni tekstinä jo 90-luvulla ja nyt firmani on ottamassa seuraavaa askelta, eli alamme oikeasti tarjota yrityksille sisällöntuotantopalveluita: kotisivuille, sosiaaliseen mediaan... lehtiin. Sillä sisältö, hyvä sisältö on sitä mitä mediakanavat tarvitsevat.
Kyllähän minä sen tiesin, että näin se on - harva pienempi yritys oikeasti keskittyy ja miettii, mikä se sosiaalinen media on ja mitä sillä oikeasti pitäisi tehdä. Jos kävisin läpi nuo kaikki tuossa tietokannassa olevaa 290 yritystä, joilla on Facebook-sivu, saisin todennäköisesti todeta, että vain 10-15% on sisältötuotanto edes jotenkin hallinnassa, niistäkin todennäköisesti vain pari oikeasti.
Jos sinulla on oma yritys, ja sillä sosiaalisen median sivu joko Facebookissa tai Google+:ssa tai olet avannut Instagramin firmalle..... oletko miettinyt oikeasti tavoitteita, ja miten yrityksesi tulee sosiaalisessa mediassa esille? No, syksystä lähtien me voimme auttaa sinua!
Syksystä uudet tuulet
Tänä vuonna on jo paljon tapahtunut, ja paljon tulee tapahtumaan. Siksi tämä kevät pitää ottaa tasaisesti ja uusia palveluita laittaa tulille vasta syksyllä - eivät ne ongelmat ja tarpeet mihinkään katoa sinä aikana - trust me.
K.
Tein yrityksille sosiaalisen median testin
Ensimmäinen testi: venefirma, 13 päivitystä vuoden 2014 aikana....toinen testi: laiturifirma, kolme päivitystä vuoden 2014 aikana....kolmantena testiin osui eläinlääkäriasema... keskimäärin yksi päivitys kuukaudesssa.... tässä vaiheessa alkoi jo mennä usko. Tietokannassa 290 lähifirmaa, joilla sosiaalisen median oma sivu, olisiko jokainen tätä tasoa??? Nyt oli pakko vaihtaa alaa ja valitsin sokkona naapurikaupungin kameraliikkeen...no niin, nyt alkoi olla päivityksiä muttei mitään kokonaisvaltaista sisältöideaa. Mutta ensimmäinen yritys, joka oikeasti oli edes yrittänyt. Mutta en vielä menettänyt kaikkea toivoa vaan valitsin seuraavan testifirman, ravintolan naapurikaupungista - kotisivut ainakin olivat hyvät ja toimivat joten kenties myös Facebook: tykkäyksiä paljon, päivityksiä niukanlaisesti mutta toiminee.... ja vielä yksi testi: valintana paikallinen kauneushoitola... kohtuullisesti tykkääjiä, viime syksynä (2014) hyvin päivityksiä mutta sisältönä vain tarjoukset, nykyään päivityksiä vähemmän...Kyllähän minä sen tiesin, että näin se on - harva pienempi yritys oikeasti keskittyy ja miettii, mikä se sosiaalinen media on ja mitä sillä oikeasti pitäisi tehdä. Jos kävisin läpi nuo kaikki tuossa tietokannassa olevaa 290 yritystä, joilla on Facebook-sivu, saisin todennäköisesti todeta, että vain 10-15% on sisältötuotanto edes jotenkin hallinnassa, niistäkin todennäköisesti vain pari oikeasti.
Jos sinulla on oma yritys, ja sillä sosiaalisen median sivu joko Facebookissa tai Google+:ssa tai olet avannut Instagramin firmalle..... oletko miettinyt oikeasti tavoitteita, ja miten yrityksesi tulee sosiaalisessa mediassa esille? No, syksystä lähtien me voimme auttaa sinua!
Syksystä uudet tuulet
Tänä vuonna on jo paljon tapahtunut, ja paljon tulee tapahtumaan. Siksi tämä kevät pitää ottaa tasaisesti ja uusia palveluita laittaa tulille vasta syksyllä - eivät ne ongelmat ja tarpeet mihinkään katoa sinä aikana - trust me.
K.
Kommentit
Lähetä kommentti
Kommentoi kirjoitusta - ehkä me kehitymme sitä kautta.