Sisällöstä ja sen merkityksestä

Olin tuossa viikon reissussa eli poissa toimistolta = ehdin pitkästä aikaa taasen kirjan pariin. Tällä kertaa käsissäni oli David Meerman Scott: The New Rules of Marketing & PR. Suosittelen, ei hirveästi uutta asiaa mutta vahvisti jo ennestään opittua. http://www.davidmeermanscott.com/…/the-new-rules-of-market…/

David paneutuu kirjassa moneen minulle tuttuun asiaan niin kotisivujen, sosiaalisen median kuin yleensäkin PR ja markkinoinnin aihealueilta ja siksi olikin hienoa huomata olevansa aivan oikealla trackillä- miksi sitten niin moni firma, jopa omista asiakkaistani, eivät tee sisällöntuotantoa tosissaan?

Jokainen meistä muistanee koulun äidinkielentunnit ja kirjoittamisen vaikeudun - sinulla voi olla sanottavaa, mutta et yksinkertaisesti saa sitä paperille tai nykyään näppäimistön kautta näytölle, eli yksinkertaisesti et osaa kirjoittaa lyhyttäkään tarinaa tai sinulla ei ole siihen mielenkiintoa.

Itse olen kirjoitanut teinistä alkaen tarinoita ja kirjoitan edelleen: blogia, artikkeleita, sisältöä sosiaaliseen mediaan ja kotisivuille - minulle se on normaalia.

Sisällöllä on oikeasti merkitystä, ja tähän tulen minäkin tulevina aikoina entistä enemmän panostamaan. Sekä omassa että firmani työssä.

#lohjaguru

www.facebook.com/tukipalvelutlohja

Instagram

Kommentit

Suositut tekstit