Sisältö sisältö sisältö
Tuota hokemaa on tullut kerrottua jo vaikka kuinka kauan, mutta viime (tällä) viikolla töissä sattui olemaan ns. luppoaikaa, joten lueskelin taasen vähän "ammattikirjallisuutta". Työn alla nimittäin opiskelu Neuromarkkinoinnista- mielenkiintoista.
Tiesitkö muuten esimerkiksi sen, että tutkijoiden mukaan aivoissamme on kaksi valtatietä, jotka sanelevat mitä teemme ja käyttäydymme varsinkin ostotilanteessa. Toinen niistä on varsinainen autobahn, jossa painetaan kahtasataa ja toinen se hiljainen kylätie..... kuis nyt näin?
Tai toinen juttu siitä, että mainonnan pitäisi oikeasti olla erilaista kuin 90% täällä Suomessakin näkemistämme mainoksista.. tai siis jos luet lehtiä...
Nyt olis vaikka mitä kirjoittaa mutta jalkapallo kutsuu - palaillaan taas paremmalla ajalla.
Tiesitkö muuten esimerkiksi sen, että tutkijoiden mukaan aivoissamme on kaksi valtatietä, jotka sanelevat mitä teemme ja käyttäydymme varsinkin ostotilanteessa. Toinen niistä on varsinainen autobahn, jossa painetaan kahtasataa ja toinen se hiljainen kylätie..... kuis nyt näin?
Tai toinen juttu siitä, että mainonnan pitäisi oikeasti olla erilaista kuin 90% täällä Suomessakin näkemistämme mainoksista.. tai siis jos luet lehtiä...
Nyt olis vaikka mitä kirjoittaa mutta jalkapallo kutsuu - palaillaan taas paremmalla ajalla.
Kommentit
Lähetä kommentti
Kommentoi kirjoitusta - ehkä me kehitymme sitä kautta.