Jalkapallo-ottelun tuotekehitys

Jos joku olisi sanonut minulle muutama vuosi sitten, että olen Lohjalla ja pyrin kehittämään paikallisen jalkapallon ympärillä tapahtuvaa toimintaa enemmän asiakas-ja katsojaystävällisemmäksi, en tiedä mitä olisi vastannut.
Tosiasia on että todellinen elämä heittelee meitä suuntaan jos toiseen meiltä sitä sen tarkemmin kyselemättä tai neuvottelematta ja tilanteet pitää ottaa sen mukaan vastaan kuin voi todeten että kaikkea ei voi saada mutta aina on mahdollisuuksia.



Lohja on reilun 30000 asukkaan kaupunki aivan pääkaupunkiseudun kupeessa joten lähtökohdat siltä kohdin ovat hyvät. Lisäksi jos paikallinen lehti olisi ottanut kaiken irti siitä että futisjoukkueen maalintekijä käväisi testeissä FC Kaiserslauternissa niin ok- mutta lehti kirjoittikin tuosta tapahtumasta just ja just pari milliä!!! Koska viimeksi kukaan tästä kaupungista (urheilijoista) on päässyt testille oikeaan ammattilaissarjaan? Ok, pelaaja ei ole syntyjään lohjalainen mutta en ole minäkään(!).

Mutta viime viikolla saatiin sentään ensimmäiset ottelumainokset moneen vuoteen paikoilleen. On niitä kuulemma muutama vuosi sitten ollut aiemminkin mutta silloin niistä ei huolehdittu ja ne oli muutenkin vähän "kiireessä" tehtyjä - toivottavasti näillä mainoksilla tavoitetaan entisestään niitä mahdollisia katsojia, joille ei Länsi-Uusimaalehti tule ja jotka eivät edes tiedä että Lohjalla pelataan tällä hetkellä todella hyvää jalkapalloa.

The Diamonds Cheerleaderit olivat paikalla viime ottelussa ensi kertaa tuoden oman säväyksensä otteluun ja seuraavassa ottelussa on jo saatavilla sitten jäätelöäkin.. vähitellen, vähitellen mennään eteenpäin ja kehitetään tätä kentän ulkopuolista toimintaa.

Tule katsomaan seuraava kotiottelu sunnuntaina 6.6. klo 18.30 alkaen.

t. Kari

Kommentit

Suositut tekstit