Minä en tarvitse kenenkään apua!

Niinpä - ja sitäpaitsi markkinointi ja mainonta ovat sama asia - mitä sitä turhaan monimutkaistamaan.

Tässä ote samasta asiasta (http://www.talouselama.fi/pelin_henki/article358784.ece):

Kaverille kannattaa kilauttaa aina.
Moni tyhmyys olisi jäänyt tekemättä, jos olisi ensin kilauttanut kaverille. Ikävä kyllä jotkut eivät kehtaa. On ikään kuin heikkouden merkki, että tarvitsee muiden apua. Asiahan on päinvastoin. Se vasta voimaa on, että osaa ja haluaa käyttää vapaaehtoisia avukseen.
Jonkun mielestä kysyminen kielii tietämättömyydestä. Mutta kaikkein tietämättömintä on kuvitella, että yksi ihminen voisi tietää enemmän kuin muut yhteensä.
Ne, jotka kilauttavat kavereille harvimmin, tarvitsisivat kaverikilautuksia eniten.
Ne, jotka kilauttavat kaverille vain purkaakseen katkeruuttaan tai saadakseen hyväksyvää hyminää, ovat ymmärtäneet kaverille kilauttamisen väärin. Heistä ei tule miljonäärejä. He vain kasvattavat puhelinlaskuaan.

Yksinkertaisesti sanottuna yrittäjä osaa varmasti oman alansa, on se sitten hiusten parturointi, siivous, autonkorjaus, rakentaminen, koodaaminen, maalaaminen, tai mikä tahansa muu - mutta kuinka moni oman alansa taitaja taitaa myös markkinoinnin?
Ja tarviiko?

Mietitäänpä tuota hetken aikaa....

t. K

Kommentit

Suositut tekstit