Paikallisesta nettimainonnasta


Lähipäiviin saakka pienten yritysten ainoat mainoskeinot ovat todellisuudessa olleet paikalliset lehdet, suoramainonta ja tapahtumarkkinointi. Paikallinen sponsorointi ja ulkomainonta ovat jo useimpien pikkufirmojen ja yrittäjien ulottumattomissa kustannustasonsa vuoksi mutta onneksi internet tarjoaa nyt uutta kanavaa.

Helsinkiläinen Nettimainokset.fi on mm. huomannut tämän tosiasian aivan kuten edellisessä blogikirjoituksessani jo vihjasin ja nyt palaan asiaan, koska tiedän, että vanhoja kirjoituksia ei helposti siirry lukemaan vaan lukee ainoastaan tämän uusimman ja siksi kertaus - kertaus on opintojen äiti ja varsinki netissä kertaus ei ole pahasta eli "heitä" vanhan äidinkielen tuntien tautofonia-opit roskikseen ja siirry nykyaikaan.

Me käytämme yhä enemmän ja enemmän ikään katsomatta tietokonetta ja sitä kautta internettiä ja vähitellen myös pienten yrittäjien ja liikkeiden on tuotava tuotteensa ja palvelunsa sitä kautta löydettäväksi - ja mielellään järkevällä hintatasolla. Jos sinulla on paikallista palvelua tarjoava liike tai palveluyritys, kannattaa tutustua tuohon Nettimainokset.fi palveluun, jollei sitten mainostamiseen asti niin ainakin vietä muutama minuutti aikaa ja lue teoriaa mainonnasta ja miksi nimenomaan paikallinen mainonta on sitä mikä puree tulevaisuudessa.

K.

Kommentit

Suositut tekstit